A webáruházunk szolgáltatásaihoz cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb szolgáltatást és felhasználói élményt nyújtsuk. Amennyiben folytatod a böngészést és vásárlást. úgy tekintjük, hogy nincs kifogásod a webáruházban használt cookiek ellen. Több információ erről.

Termékek Menü

Vásárlási feltételek

Az ÁSZF .pdf formátumban is letölthető ide kattintva. 

 

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

www.katicasbolt.hu

Hatályos: 2018.02.01.-től

Tartalom

Az ÁSZF hatálya, elfogadása, megváltoztatása.. 3

Üzemeltetői és általános adatok.. 4

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre.. 4

Ruhák kilóra.. 5

Hírlevél.. 5

Regisztráció... 6

A vásárlás menete.. 7

A termék kiválasztása.. 7

Kosár.. 7

A kosár megtekintése. 7

Kedvezmények, kuponok.. 8

“1. Bejelentkezés”. 8

“2.  Adatok megadása”. 9

„3. Szállítási mód”. 10

„4. Fizetési mód”. 10

„5. Rendelés összesítése”. 11

Adatok módosítása, javítása.. 11

A rendelés véglegesítése (ajánlattétel). 12

Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte.. 12

Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért   12

Fizetési módok.. 13

1.     Banki átutalás vagy közvetlen bankszámlára történő befizetés.. 13

2.     Utánvét. 13

3.     Fizetés Pick Pack Ponton.. 14

4.     Bankkártyás fizetés FOXPOST Csomagterminálon.. 14

Szállítás, kézbesítés.. 14

1)     PoxPost Csomagautomata.. 14

2)     PoxPost Automatából Házhoz.. 15

3)     Személyes átvétel Pick Pack Ponton.. 15

4)     MPL PostaPont Pluszra (Mol/Coop) történő szállítás.. 16

5)     PostaPontra (Postán maradó) történő szállítás.. 17

6)     MPL Csomagautomatába történő szállítás.. 17

Zöld Hétfő Mozgalom... 18

Ingyenes szállítás lehetősége.. 18

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia.. 19

Panaszkezelés.. 21

Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:. 21

Jogvita.. 22

Szerzői jogok.. 27

Felelősség korlátozása.. 28

Vonatkozó jogszabályok.. 28

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a katicasbolt.hu webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Az ÁSZF hatálya, elfogadása, megváltoztatása

Felek: Eladó és Vevő együttesen

A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF), valamint a honlapon található további tájékoztatások határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt, mint Vevőt, és bennünket, azaz Eladót, illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

A webáruházunkon keresztül történő vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul az Ön és az Eladó között létrejövő szerződés részét képezi.

A jelen ÁSZF rendelkezéseit az Eladó a vonatkozó jogszabályok keretei között jogosult megváltoztatni. Az ÁSZF esetleges módosítása a www.katicasbolt.hu honlapon történő megjelenéstől érvényes. Az esetleges változtatások a már visszaigazolt megrendeléseket nem érintik. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, meg kell szakítania a vásárlást.

A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Üzemeltetői és általános adatok

Cégnév:                            Klinger Zoltán János e.v.

Székhely:                          2085 Pilisvörösvár, Bocskai utca 9.

Adószám:                          67510575-1-33

Nyilvántartási szám:            50340796

Nyilvántartásba vevő hatóság: KEKKH

Számlavezető bank neve:    SberBank Zrt.

Bankszámla szám:              14100024-28325849-01000006

Telefonszám:                     +36 20 224 8885

Email cím:                         katicasbolt(kukac)gmail.com

Körzetközponi jegyző (okmányiroda): 2085 Pilisvörösvár, Fő tér 1.

Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-95675/2016

Kapcsolattartó neve:           Klinger Zoltán János e.v.

Kapcsolattartó telefonszáma:       +36 20 960 2737

Személyes átvételei lehetőség: nincs lehetőség személyes átvételre

Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 1-3 munkanap

A szerződés nyelve:            magyar

Webáruház domain:            www.katicasbolt.hu, katicasbolt.hu

A tárhely-szolgáltató neve:          ShopRenter.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe:           4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala:    www.shoprenter.hu

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A katicasbolt.hu webáruház új és használt gyermekruhákat, kiegészítőket, egyedi kézzel készített gyermekruhát, új és használt plüssállatokat kínál.

A megjelenített termékek kizárólag on-line rendelhetőek meg, bemutatóterem és üzlet nincs.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak és nem tartalmazzák a házhoz szállítás és az utánvét díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

A kínált termékek kategorizálása:

- Fiú ruházat,

- Lány ruházat,

- Új ruhák,

- Kiegészítők,

- Játékok

Ruhák kilóra

Egyedüli webáruházként vezettük be a ruhák kilóra történő értékesítését. Ebbe a kategóriába egyedi elbírálás alapján soroljuk be a használt gyerekruhákat.

Egységesen, 3600 Ft/ kg áron, kínáljuk ezeket a ruhákat. Minden termék adatlapon feltüntettük a ruha súlyát. A mérést egy külön, erre a célra rendszeresített digitalis mérlegen végezzük, és egy tized pontosságig adjuk meg az adatot.

Hírlevél

A hírlevélre feliratkozás nem kötelező. Rendszeresen kiküldött levelünkben tájékoztatjuk a következő akciókról és kedvezményekről, valamint újonnan listázott termékeinkről. Minden változásról, amely az áruház működésében történik, szintén küldük információt.

A hírlevéélre feliratkozás során csak nevét és az email címét kérjük el Öntől és semmiféle kötelezettséggel – vásárlási kötelezettséggel sem- nem jár.

Amennyiben nem szeretne több hírlevelet kapni lehetősége van leiratkozásra. Ebben az esetben egy emailt kell küldenie szándékáról a katicasbolt@gmail.com email címre, vagy a hírlevél alján kattintani a “Leiratkozom” gombra.

A hírlevél küldéssel kapcsolatos adatkezelési engedélyünket a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál megkaptuk az NAIH-95675/2016 adatkezelési nyilvántartási számon. Ennek értelmében a megadott adatokat zártan és elkülönítve kezeljük, azokat harmadik félnek nem adhatjuk át. Így adatai biztonságban vannak.

Ön az adatkezelés időtartamán belül tájékoztatást kérhet az Adatkezelőtől a személyes adatai kezeléséről. Az Adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon belül írásban, közérthető formában tájékoztatja Önt a kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról.

Regisztráció

A katicasbolt.hu webáruházban történő vásárlás nem regisztrációhoz kötött.

Javasoljuk azonban a regisztrációt, mert regisztrált vásárlóink időről-időre további kedvezményekben részesülhetnek és a jövőbeni vásárlás is egyszerűbb, gyorsabb lesz.

Regisztráció menete:

Főoldalon, a felső menüsávban, a Regisztráció fülre kattintva indíthatja el a regisztrációt.

A folyamat során az alábbi adatok megadása szükséges:

Kapcsolati adatok:

- Vezetéknév

- Keresztnév

- Értesítési telefonszám

- E-mail cím

- Jelszó

- Jelszó újra

Számlázási cím:

- Számlázási név (ha eltér, pl. cégnév)

- Ország

- Megye

- Irányítószám

- Város

- Utca, házszám

- Kiegészítő adatok

Lehetősége van külön szállítási címet megadni, amely eltérhet a számlázási címtől. Ebben az esetben “A szállítási cím megegyezik a számlázási címmel” szöveg előtti jelölő négyzetből vegye ki a jelölést és adja meg a szállítási adatokat.

A vásárlás menete

A termék kiválasztása

A katicasbolt.hu oldalon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. A termékkategóriák a felső menüsávban érhetők el. Az egyes termékekre kattintva találja a termék fotóját, cikkszámát, ismertetőjét, fizetendő bruttó árát. Önnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie.

Mivel javarészt használt és egyedi termékeket forgalmazunk, így a közzétett fotókat a meghirdetett termékekről készítjük. Megpróbálunk mindent megtenni, hogy a termékek állapotát részletesen bemutassuk képi eszközeinkkel. A termék jellemzők leírásánál pedig igyekszünk kellő részletességgel bemutatni azt, a legkissebb hibájával együtt.

Kosár

A termék kiválasztása után Ön a "kosárba rakom" gombra kattintva helyezhet - tetszőleges számú - terméket a kosárba Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy későbbi időpontban kezelhetők.

Javasoljuk, hogy akkor is helyezze a kosárba a terméket, ha nem biztos abban, hogy az adott terméket meg kívánja vásárolni, mert ezzel az Ön számára egy kattintással áttekinthetővé válik, hogy az adott pillanatban melyek az Ön által kiválasztott termékek, és azokat egy képernyőn megjelenítve tudja megtekinteni. A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti termékek eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb termékek helyezhetőek.

A kosár megtekintése

A kosár tartalmának megtekintéséhez az oldal jobb felső sarkában látható kosár felírat alatt található „megtekintés” gombra kell kattintani. A kosárban szereplő termékek darabszáma módosítható a kívánt mennyiség helyes megadásával, és a „Kosár frissítése” gomb megnyomásával. A termék mellett lévő kék "X"-re kattintva a termék teljesen törlődik virtuális kosarából.

Amennyiben Ön nem kíván több terméket kiválasztani, úgy kattintson a „tovább a péztárhoz” gombra! Amennyiben a kiválasztott terméket szeretné ismét megnézni, vagy újabb terméket szeretne a kosárba helyezni, úgy kattintson a „Vásárlás folytatása” gombra!

Amennyiben befejezte vásárlását, a “Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával a Pénztár/1. Bejelentkezés oldalra érkezik.

Kedvezmények, kuponok

A kuponok olyan kedvezményt biztosítanak, melyek értékével csökkenthető a vásárlás végösszege. A kuponokhoz különböző promóciók révén lehet hozzájutni. A kuponok felhasználásakor a kupon kódját kell megadni. A kódot a kosár menüben, a bal sávban található üres rubrikába kell beírni, majd a „Beváltás” gombra kattintva automatikusan levonásra kerül a végösszegből a kupon értéke.

A rendelés véglegesítését követően nincs mód az utalvány utólagos beszámítására. Az utalvány készpénzre nem váltható, részteljesítés nem lehetséges. A fel nem használt összegrész elvész.

A kupon kódok kibocsátásakor minden esetben részletezzük és külön tájékoztatjuk a Vevőt, hogy a kupon:

  • akciós termékekre érvényes vagy nem,
  • szállítási kedvezményt nyújt vagy sem,
  • százalékos kedvezményt lehet-e igénybe venni,
  • a kupont milyen időintervallumban lehet felhasználni (meddig érvényes a kupon),
  • email címhez kötött a felhasználása vagy szabadon bárki használhatja a kódot,
  • a felhasználása regisztrációhoz kötött vagy sem.

A nyeremény kuponokat- vásárlási utalványt- minden esetben email címhez kötjük, azaz csak a nyertes használhatja fel azt a regisztrált email címével.

“1. Bejelentkezés”

Áruházunkban kizárólag regisztrált ügyfeleink tudnak rendelést leadni. Regisztrált vásárlóink extra kedvezményeket, kuponokat kaphatnak, amellyel időről- időre csökkenthetik vásárlásaik végösszegét.

Ha már regisztrált korábban, nem kell mást tennie, mint a korábbi regisztráció alkalmával megadott email címet és jelszavát beírni.

Ha elfelejtette jelszavát, amelyet a regisztrációkor adott meg, semi gond. Kattintson az “Elfelejtett jelszó” gombra és adja meg email címét. Azonnal küldünk egy újat, amellyel beléphet fiókjába.

“2.  Adatok megadása”

Az 1. Bejelentkezés oldalt követően a 2. Adatok megadása oldalra érkezik.

Ha regisztrált vásárló, kérjük ellenőrizze az adatait.

Ha most regisztrál, illetve regisztráció nélkül vásárol, az alábbi adatok megadását kérjük:

Kapcsolati adatok

- Vezetéknév

- Keresztnév

- Értesítési telefonszám

- E-mail cím

- Jelszó (csak regisztrációkor)

- Jelszó újra (csak regisztrációkor)

Számlázási cím

- Számlázási név (ha eltér, pl. cégnév)

- Ország

- Megye

- Irányítószám

- Város

- Utca, házszám

- Kiegészítő adatok

Lehetősége van külön szállítási címet megadni, amely eltér a számlázási címtől. Ebben az esetben a A szállítási cím megegyezik a számlázási címmel szöveg elkőtti jelölő négyzetből vegye ki a jelölést és adja meg a szállítási adatokat. A "Tovább" gombra kattintva adhatja meg a szállítási módokat.

„3. Szállítási mód”

A szállítás mód oldalon választhatja ki, hogy milyen szállítást kér:

  • Személyes átvételi pont

A rendelések, szállítási díj felszámítása nélkül, személyesen is átvehetőek az üzletünkben

  • FoxPost Csomagautomata

Az ország számos pontján lévő csomagautomatából bármikor kényelmesen felveheti rendelését.

  • FoxPost Csomagautomatából Házhoz

Kérésére házhoz megy a csomag munkaidőben 8-17 óra között.

- Személyes átvétel Pick Pack Ponton

        Itt a megye és város választón belül megadhatja, hogy melyik Pick Pack Ponton kívánja átvenni csomagját. Ebben egy térképes kereső is segíti Önt.

  • MPL PostaPont Pluszra szállítás (MOL és Coop üzlet)

Megye és város választón belül megadhatja, hogy melyik csomag PP Ponton kívánja átvenni csomagját.

  • MPL PostaPontra szállítás (Postán maradó csomag)

Megye és város választón belül megadhatja, hogy melyik postahivtalban kívánja átvenni csomagját.

  • MPL Csomagautomatába szállítás

Az ország számos pontján található már csomagautomatája a Magyar Postának is. Város és automata keresővel kiválaszthatod a hozzád legközelebb esőt, ahol 0-24-ben átveheted a csomagod.

A kívánt szállítási mód kiválasztása után a „Tovább” gombra kattintva érkezik a Fizetési mód menübe.

„4. Fizetési mód”

Itt négyféle mód közül választhat:

- Készpénzes fizetés: kizárólag az átvételi ponton

- Banki átutalás

- Utánvét

- Fizetés Pick Pack Ponton.

Értelemszerűen ezt a pontot akkor tudja választani, ha a korábbi szállítási mód alkalmával a „Személyes átvétel Pick Pack Ponton” módot választotta ki.

  • Fizetés FOXPOST terminálon bankkártyával.

Választás után a „Tovább” gombra kattintva érkezik a Rendelés összesítése menübe.

„5. Rendelés összesítése”

A fenti szövegdobozok kitöltését követően Ön a Rendelés összesítése menübe érkezik.

Az oldal jobb oldali menüsorában láthatja összegezve az Ön által korábban megadott adatokat: személyes adatokat, a számlázási és szállítási adatokat, a szállítási és a fizetési módot.

Közvetlenül az „5. Rendelés összesítése” menüsor alatt pedig a megrendelt terméket/termékeket, a mennyiségeket, az árakat, a szállítás díját és az esetlegesen felhasznált kuponok értékét is.

Az "Megjegyzés” szövegdobozban Ön tetszőlegesen adhat meg további információt, amely segítheti a szállítást.

Adatok módosítása, javítása

Amennyiben a fent rögzített adatok közül- személyes, szállítási vagy fizetési- bármelyiken módosítani szeretne, azt megteheti a módosítani kívánt modul jobb szélén lévő „Módosítás” gomb megnyomásával.

Ha tovább szeretne vásárolni, a jobb felső sarokban lévő „vissza a kosárhoz” gombra kattintva megteheti azt. A beírt adatok nem törlődnek, nem kell újra begépelnie azokat.

A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)

Amennyiben meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a „Megrendelés” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek, és a szerződés az Ön által a honlapon keresztül tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint

Ön a „Megrendelés” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után.

Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte

Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítás és az utánvét költségét. Csomagolási költséget nem számolunk fel.

Az Eladó köteles a Vevő megrendelésének megérkezését a Vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a Vevő megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül a Vevőhöz nem érkezik meg, akkor Vevő mentesül az ajánlati kötöttség, vagy szerződéses kötelezettség alól. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Ha itt sem találja a visszaigazoló e-mailünket, akkor kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeink valamelyikén.

Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért

Vevőnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok módosítására. Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

Amennyiben rendelését már véglegesítette (továbbította felénk), és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezze a regisztrációkor megadott email címről küldött levéllel, vagy telefonhívással a rendelés módosítását.

Ügyfélszolgálatunk: katicasbolt@gmail.com illetve +36 20 960 2737

Fizetési módok

1. Készpénzes fizetés

Készpénzes fizetés személyes átvételnél

2. Banki átutalás vagy közvetlen bankszámlára történő befizetés

A megrendelése ellenértékét előre, a bankszámlára történő közvetlen befizetéssel illetve bankszámlára utalással is kiegyenlítheti.

Bankszámla információk

Számlatulajdonos neve:              Klinger Zoltán János e.v.

Számlavezető bank neve:            SberBank Zrt.

Bankszámla szám:                      14100024-28325849-01000006

A közlemény rovatban kérjük, feltétlenül tüntesse fel a rendelés számát!

3. Utánvét

Ebben az esetben Ön a rendelés ellenértékét a csomag átvételekor készpénzben egyenlíti ki, melynek külön költségét az egyes szállítási módok mellett találja meg.

4. Fizetés Pick Pack Ponton

Ezt a fizetési módot akkor tudja választani, ha Pick Pack Ponton szeretné csomagját átvenni, és annak értékét a helyszínen fogja kiegyenlíteni.

5.   Bankkártyás fizetés FOXPOST Csomagterminálon

Ezt a fizetési módot akkor tudja választani, ha csomagját a FOXPOST terminálok egyikére kérte, és utánvéttel az automatánál bankkártyával kívánja kiegyenlíteni a rendelése értékét.

Szállítás, kézbesítés

Az általános teljesítési határidő, utánvét esetén a megrendelés leadásától számított 3 munkanapon belül, banki átutalás illetve bankszámlára történő befizetés esetén a pénz beérkezését követő 2 munkanapon belül. A rendelés állapotáról cégünk e-mailben folyamatosan értesítőt küld Önnek.

Kérjük, hogy a szállítási mód kiválasztása előtt tájékozódjon, mely átvételi mód a legkényelmesebb és legmegfelelőbb az Ön számára.

1)  PoxPost Csomagautomata

A FOXPOST egy egyszerű és időtakarékos csomagátvételi mód. Ha megrendelését bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéri, nem kell egész nap várnia a futárt. A bevásárlóközpont nyitvatartási idejében bármikor átveheti a megrendelt termékeket. Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheti. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tud fizetni. Csomagját 14 napon belül ingyen visszaküldheted. Ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheted az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával. Az automaták listáját és további információt itt találsz: (link: https://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso/).

Szállítási díj

Megrendelés értéke

Szállítási költség

0-10.000 Ft-ig

699 Ft

10.001 Ft- tól

ingyenes

Utánvét összege

290

2)  PoxPost Automatából Házhoz

A FOXPOST nagyszerű új szolgáltatása: házhoz kapod a csomagod!

  • A kézbesítő a kézbesítés napján, telefonon egyeztetni fog a címzettel a kiszállítást megelőzően.
  • A küldemények kiszállítása munkanapokon 8:00-17:00 között történik.
  • Az át nem vett küldemények automatikusan visszaszállításra kerülnek a feladási automatába.
  • Átirányítás automatába nem lehetséges.
  • Kizárólag előre utalással választható szállítási mód!

Szállítási díj

Megrendelés értéke

Szállítási költség

0-10.000 Ft-ig

1250Ft

10.001 Ft- tól

ingyenes

3)  Személyes átvétel Pick Pack Ponton

A Vevő e-mailben, sms-ben kap tájékoztatást a csomag Pick Pack Pontra történő megérkezéséről. A küldemény átadása annak a személynek történik, aki a küldemény kiszállításától számított 5 munkanapon belül megjelenik és magát a küldemény átvételére jogosultjaként igazolja. A Vevő, vagy képviselője a küldemény átvételét aláírásával igazolja az átadás-átvételi elismervényen.

Pick Pack Ponton történő átvétel esetén készpénzzel és bankkártyával is fizetheti csomagját. Bankkártás fizetés csak azon átvételi pontoknál lehetséges, ahol bankterminál is a rendelkezésre áll.

Szállítási díj

Megrendelés értéke

Szállítási költség

0-10.000 Ft-ig

890 Ft

10.001 Ft- tól

ingyenes

Utánvét összege

260 Ft

4)  MPL PostaPont Pluszra (Mol/Coop) történő szállítás

A legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatja a csomagját.

SMS-ben vagy e-mailben kap értesítést a küldemény érkezéséről. Csomagját 10 munkanapig megörzik – ez időn belül akkor megy érte, amikor akar.

A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethet.

Szállítási díj

Megrendelés értéke

Szállítási költség

0-10.000 Ft-ig

1460 Ft

10.001 Ft- tól

ingyenes

Utánvét összege

390 Ft

5)        PostaPontra (Postán maradó) történő szállítás

Országosan több mint 2500 Postán, így akár a legtávolabbi településen is átveheti a csomagját.

Csomagját 10 munkanapig megörzik – ez időn belül akkor megy érte, amikor akar. A csomagja felvételét összekötheti más postai ügyei intézésével.

Szállítási díj

Megrendelés értéke

Szállítási költség

0-10.000 Ft-ig

1460 Ft

10.001 Ft- tól

ingyenes

Utánvét összege

390 Ft

6)        MPL Csomagautomatába történő szállítás

A Csomagautomatáknál az átvétel gyors – a kapott kód és saját telefonszámunk megadásával máris hozzáférünk rendelésünkhöz.

  • Az automaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek.
  • Az átvétel miatt nem kell kitérőt tennie, hiszen a Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontoknál, forgalmas helyeken találja, amerre egyébként is jár.
  • Egyszerűen és gyorsan átveheti, amit rendelt, és néhány gombnyomással hozzáférhet csomagjához.

Az automata diszkrét megoldást kínál: nem kell munkahelyére vagy otthonra rendelnie.

Szállítási díj

Megrendelés értéke

Szállítási költség

0-10.000 Ft-ig

889 Ft

10.001 Ft- tól

ingyenes

Utánvét összege

390 Ft

Zöld Hétfő Mozgalom

Mi, a Katicásbolt, is csatlakoztunk a Zöld Hétfő mozgalomhoz.

Zöld Hétfő napok: minden hónap első hétfője.

Aki ezen a napon vásárol áruházunkban legalább 3000 Ft értékben, annak a szállítási költsége 0 Ft. Az ajánlat a webáruházunk összes termékére érvényes, ideértve az akciós termékeket is.

Ha a vásárlás értéke nem éri el a 3000 Ft-ot, úgy a szállítási díj a normál szállítási díjszabás szerint kerül felszámításra.

Ezen a napon kizárólag előre utalással, vagy közvetlenül bankszámlára történő befizetéssel lehetséges fizetni.

Zöld Hétfőn a szállítási díj:

Megrendelés értéke

FoxPost Csomagautomata

Pick Pack Pont

0-3000 Ft-ig

699 Ft

890 Ft

3001 Ft- tól

ingyenes

ingyenes

Ingyenes szállítás lehetősége

Ingyenes szállítást tudunk biztosítani azoknak a regisztrált vásárlóinknak, akik telephelyünk környezetében laknak, azaz a pilisvörösvári és pilisszentiváni lakosoknak.

Az ingyenes szállítás az alábbi feltételekhez kötött:

  •  kizárólag regisztrált vásárló lehet,
  •  a vásárlás értéke minimum 1000 Ft,
  •  a vásárlása értékét banki átutalással vagy közvetlen banki befizetéssel teljesítse.

Amennyiben a fenti feltételek nem teljesülnek, úgy a IX. pontban részletezett szokásos szállítási díj kerül felszámításra.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint az elállási jog a termék kézhezvételének napjától él! A vevő, az áru átvételét követő 14 napon belül, elállhat a vásárlástól. A kiszállítás és az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható!

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségre:

Cím: Klinger Zoltán János, 2085 Pilisvörösvár, Bocskai utca 9.

E-mail: katicasbolt(kukac)gmail.com

Ebből a célból felhasználhatja a www.katicasbolt.hu oldalról letölthető elállási/felmondási nyilatkozat mintát is.

A Vevőt terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta. Ha Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszafizetés a vevő beleegyezése esetén banki átutalással történik. Amennyiben erre nem kapunk felhatalmazást, akkor a visszafizetés az Ön által igénybe vett fizetési móddal azonos módon történik. A fizetési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Vevő köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költsége Önt terheli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre és kötelezhető kártérítésre, a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha a Ön az árut nem rendeltetésszerűen használta és ezért a termék tönkrement, megsemmisült, használhatatlanná vált.

Új termék esetében, amennyiben a csomagolás felbontása után derül ki, hogy sérült vagy hibás, cserelehetőséget biztosítunk abban az esetben, ha a hibás termékről szóló értesítés kézhezvételekor van raktáron ugyanolyan termék. Amennyiben nincs, úgy a termék visszaérkezése után a vételárat, a termék átvizsgálása után visszautaljuk a vevőnek, vagy erre irányuló külön kérés alapján az áru értéke levásárolható a webáruházunkban. Kérjük ilyen probléma esetén, mindenképp jelezze nekünk az katicasbolt(kukac)gmail.com e-mail címen. Kérjük, néhány mondatban írja le a felmerült problémát, lehetőség szerint mellékelt fényképpel is. Amennyiben a termék bizonyíthatóan a gyártás folyamán sérült, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségeket természetesen mi álljuk. Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy futárcégünkkel egyeztethessünk az áru visszavételéről. A termékcsere esetén, a fuvardíjat csupán egyszer számítjuk fel.

Használt ruha és egyedileg készített ruhák esetében cserelehetőségre nincs mód, hiszen ezekben az esetekben egyedi termékekről van szó. Ilyenkor a ruha minőségére vonatkozó kategóriába sorolás és a termék leírásában szereplők az irányadók.

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a termék állapotáról részletes és a valóságot hűen tükröző leírást adjunk, valamint, hogy a legkisebb hibát is jelezzük. Ha a többszöri átvizsgálásunk után olyan hibára bukkan, ami elkerülte figyelmünket, írja meg nekünk a katicasbolt(kukac)gmil.com e-mail címre. Reklamációjára igyekszünk 1 munkanapon belül reagálni, és ha a termék bizonyítottan hibás, visszafizetjük a teljes vételárat. Minden terméket egyesével fotózunk, de előfordulhatnak színbeli eltérések- nem olyan színű a termék, mint a fotón. A ruhák színét is feltüntetjük a termékleírásban, ezzel is segítve a választást. Amennyiben a szín nem megfelelő Önnek, kérjük azt is jelezze nekünk.   

Ezúton szeretnénk felhívni minden Vevőnk figyelmét a termékek külső-belső címkéjén található mosási tájékoztatóra, azaz textilkreszre, mert a mosási balesetekből adódó károkért nem tudunk felelősséget vállalni.

Panaszkezelés

Amennyiben a rendelése kapcsán valamilyen gondot észlel, kérjük haladéktalanul vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén hívja ügyfélszolgálatunkat. Kérjük, a sérült csomagolású (doboz, bélelt boríték) terméket ne vegye át! Amennyiben a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy a termék bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét azonnal biztosítjuk. Bármilyen sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia!

Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy e-mailben jelezze felénk az alábbiakat:

· Rendelési szám

· Panasz típusa és leírása

Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:

  1. Hiányzik termék a csomagból.

Kérjük, írja le, hogy mi nem volt a csomagban. Kivizsgáljuk az esetet, és a lehető leghamarabb térítésmentesen kiküldjük a hiányzó terméket.

  1. A rendelt termék helyett más érkezett.

A bejelentést követően kivizsgáljuk az esetet, és telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatosan. A cserét futár partnerünk végzi. Önnek a történtek bejelentésén kívül semmilyen teendője nincsen!

  1. Sérülten érkezett a termék.

Lehetőség szerint készítsen fotót a termékről. Amennyiben a sérülés miatt a termék nem használható, akkor vagy kicseréljük a terméket (ha új termékről van szó), vagy kérésére visszafizetjük a vételárat illetve külön kérésre levásárolhatja a vételárat áruházunkban. Ha még használható a termék, kisebb a sérülés, a vételárból százalékos kedvezményt kaphat.

  1. Előre fizetett, de a csomagért átvételkor pénzt kérnek.

Azonnal hívja ügyfélszolgálatunkat és elintézzük, hogy ott helyben átvehesse a csomagot. Amennyiben mégis átvette a csomagot, akkor írja meg ügyfélszolgálatunknak a bankszámla számát és a számla tulajdonosának a nevét. A legrövidebb időn belül visszautaljuk a pénzt.

Jogvita

Amennyiben az Eladó és a Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vevő számára:

- Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben a fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a Békéltető Testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt Békéltető Testület illetékes.

A Békéltető Testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A Békéltető Testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A Békéltető Testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A Békéltető Testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a Békéltető Testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell:

- a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,

- a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,

- ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,

- a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,

- a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését

- a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor, a testület döntésére irányuló indítványt, a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefonszám: 06-72-507-154

Fax: 06-72-507-152

E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523

Fax: 06-76-501-538

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu

Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszám: 06-66-324-976

Fax: 06-66-324-976

E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870

Fax: 06-46-501-099

E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Telefonszám: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszám: 06-62-554-250/118

Fax: 06-62-426-149

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszám:06-22-510-310

Fax: 06-22-510-312

E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszám: 06-96-520-217

Fax: 06-96-520-218

E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszám: 06-52-500-710

Fax: 06-52-500-720

E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefonszám: 06-36-429-612

Fax: 06-36-323-615

E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.

Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570

Fax: 06-56-510-628

E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszám: 06-34-513-027

Fax: 06-34-316-259

E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.

Telefonszám: 06-32-520-860

Fax: 06-32-520-862

E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.

Telefonszám: 06-1-269-0703

Fax: 06-1-474-7921

E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.

Telefonszám: 06-82-501-026

Fax: 06-82-501-046

E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszám: 06-42-311-544

Fax: 06-42-311-750

E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet

Telefonszám: 06-74-411-661

Fax: 06-74-411-456

E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszám: 06-94-312-356

Fax: 06-94-316-936

E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.

Telefonszám: 06-88-429-008

Fax: 06-88-412-150

E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefonszám: 06-92-550-513

Fax: 06-92-550-525

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

-Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

A honlap használatáról bővebb információ itt található:

http://bekeltet.hu/hirek/online-vitarendezes-ingyen-gyorsan-egyszeruen-gyakori-kerdesek-es-valaszok/

- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál

Amennyiben a fogyasztó, fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/.

- Bírósági eljárás

Vevő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával, jogutódlással megszűnt. Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. Az illetékességet megalapozza a fogyasztó lakóhelye, a vállalkozás székhelye, telephelye, valamint a jogsértés elkövetésének helye is. A kérelem bármely illetékes felügyelőségnél benyújtható.

Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.

A jogtulajdonos: Klinger Zoltán János

Felelősség korlátozása

Cégünk semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a katicasbolt.hu akadálytalan működését és a vásárlást;
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon;
  • Bármely levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése;
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése;
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei.

A katicasbolt.hu-t működtető cég nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Vonatkozó jogszabályok

A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;

2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;

45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

A fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok és információk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (www.nfh.hu) honlapján érhetőek el.

 

Márka kereső
Katicáslevél fix

Hírlevél feliratkozás

Csatlakozz Te is!
Mailchimps-popup